BMW дилърството за град Бургас представя своите оферти, новини, събития, налични модели и други с новия си уеб сайт, разработен от Екзисто.
Уеб сайта е разработен прилагайки строгите стандарти на BMW Group за корпоративна идентичност и стриктни правила при официалното представяне на марката.
Новият уеб сайт предоставя възможност на дилърството да таргетира своите онлайн потенциални и настоящи клиенти с актуални и нови модели, Premium Selection употребявани автомобили и оферти, предлагани само от дилърството в гр. Бургас.
Интересното при реализацията на корпоративния сайт е възможността, част от съдържанието да се агрегира от уеб сайт на официалното представителство на BMW България, като в допълнение на това екипа на Bova Car допълва и собствено съдържание свързано със събития и услуги, предлагани от дилърството, прилагайки ги на страниците на сайта, като допълнителнение към корпоративното им уеб представяне.
Възможността за автоматично извличане на съдържание в уеб сайта – текстове, снимки, видео материали и др., и прилагане на допълнително custom съдържание – страници, оферти, допълнителни менюта към главна навигация и други, предоставя на клиента едно изключително гъвкаво уеб решение, чрез което имат възможност да обслужат по възможно най-добрия начин своята онлайн аудитория.
Тази възможност е налична благодарение на системата за управление на съдържанието, която е разработена от екипа на Екзисто специфично за нуждите на корпоративния уеб сайт на Bova Car и отразява напълно необходимостта им лесно и без да влагат съществен ресрурс да поддържат винаги актуална информация на своята интернет страница.